Klubtur til Ebeltoft og Silkeborg

14-03-2021

Bededagsferien 30/4 til 2/5

Der bliver arrangeret en klubtur i Bededagsferien til Ebeltoft og Silkeborg. Foreløbigt program herunder.

Fredag kl 10 afgang fra Hedensted Centret

Derefter ad snoede veje mod Ebeltoft. Undervejs bliver der serveret frokost i det fri.

Der checkes ind i Ebeltoft mellem kl. 16 og 18 på Danhostel Ebeltoft, Egedalsvej 5, 8400 Ebeltoft

Om aftenen bliver der serveret aftensmad med overholdelse af Corona-restriktionerne.

Lørdag morgen er der morgenmad mellem kl 8 og 9 og kl 10 er der afgang mod Silkeborg.

Undervejs vil der være en frokostpause ved café eller lignende. Egenbetaling.

Om eftermiddagen ved ankomst til Silkeborg indkvarteres vi på Vejlsøhus Hotel og konferencecenter.

Om aftenen aftensmad på hotellet og forhåbentlig en fest arrangeret af Vejlsøhus.

Søndag efter morgenmaden er afgang mod Hedensted

Ruterne vil ligge på 120-150 km pr. dag, og der kan evt. laves ruter for dem som gerne vil køre længere og hurtigere.

Bagagen transporteres i bil eller lukket trailer og vi forventer at der bliver mulighed for at blive samlet op hvis cyklen havarerer eller kræfterne slipper op

Tilmelding kommer op så snart prisen ligger fast.